Těsnění pod válec Honda CR80+CR85 / 92-07
115,00 Kč
Těsnění pod válec Honda CR80+CR85 / 92-07
115,00 Kč
Samostatná těsnění pod hlavu, těsnění pod válec a těsnění víka ventilů jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění - poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon) ...
Vaše cena:115,00 Kč
Kryty chladičů hliníkové Radiator Guard - Kawasaki KXF450 ...
2 335,00 Kč
Kryty chladičů (výztuhy chladičů) portugalského výrobce CrossPro - slouží pro dokonalou ochranu chladičů před poškozením následkem kolize nebo při pádu motocyklu - díky své opravdu bytelné konstrukci a ...
Vaše cena:2 335,00 Kč
Karburátor cplt 2taktní (včetně automatického elektr. sytiče) ...
775,00 Kč
Univerzální karburátor 25mm - pro 2taktní motocykly 50cc Rozměry: - vnitřní průměr sání: 17mm - rozteč šroubů pro přírubu sání: 42mm - vnější průměr pro filtr/airbox: 35mm - celková délka karburátoru: ...
Vaše cena:775,00 Kč
Spínací skříňka (7pólový konektor) Kawasaki ZX550+ZX600+ZX750 ...
1 249,00 Kč
Spínací skříňky od výrobce EMGO jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální spínací skříňky. Nabízí výbornou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon). Jsou vyrobeny přesně podle originální ...
Vaše cena:1 249,00 Kč
Náhradní díly pro všechny druhy motocyklů a čtyřkolky.
Písty WISECO jsou vysoce kvalitní kované písty „made in USA”, které jsou vyráběny od roku 1941 v Ohiu, tedy již více než 75 let.
S ohledem na maximální pevnost a dosažení nejnižší možné hmotnosti jsou vyráběny technologií specializovaného kování "Dedicated Forging" a vybaveny speciální úpravou "Electra Coating" pro lepší přenos tepla a prodlouženou životnost oproti kovaným pístům jiných značek. Optimalizovaný design a jedinečná konstrukce zvyšují pevnost pístu, snižují úroveň vibrací a zlepšují odezvu plynu. Povrchová úprava Armor Glide® zajišťuje snížení tření, hladký a tichý provoz a zvyšuje odolnost proti oděru.
- rozměr pístu = pro vrtání 92,00mm
- komprese = standard (Replica)
- povrchová úprava = molybden/teflon Armor Glide®
- varianta pístu = kovaný píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality.
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Suzuki 12111-29F00-0F0
Suzuki 12151-24F10
Suzuki 12140-29F00
Suzuki 09381-20004
Kawasaki 13001-S006
Kawasaki 13002-S006
Kawasaki 13008-S008
Kawasaki 92033-S040
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Rozety ESJOT jsou vyráběny pouze ze speciální oceli kvalitativní třídy QSTE420 a QSTE460, jenž disponuje vysokou odolností proti opotřebení a používá se i pro průmyslové využití.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje vyšší pevností na hranách zubů a nižší hladinou hlučnosti.
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT.
DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů.
Díky použití speciální technologie DIAMOND-CUT bylo dosaženo o 25% vyšší pevnosti na hranách zubů a o 50% hladšího povrchu pro výrazné snížení hlučnosti !!!
Rozety ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, Husqvarna, BMW, Aprilia, Ducati a další...
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozety ESJOT jsou vyráběny pouze ze speciální oceli kvalitativní třídy QSTE420 a QSTE460, jenž disponuje vysokou odolností proti opotřebení a používá se i pro průmyslové využití.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje vyšší pevností na hranách zubů a nižší hladinou hlučnosti.
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT.
DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů.
Díky použití speciální technologie DIAMOND-CUT bylo dosaženo o 25% vyšší pevnosti na hranách zubů a o 50% hladšího povrchu pro výrazné snížení hlučnosti !!!
Rozety ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, Husqvarna, BMW, Aprilia, Ducati a další...
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Motokrosový stojan pro zvedání motocyklu - varianta PROFI MX1B
- stojan je určený pro zvedání motokrosových motocyklů a závodních endur
- v pracovní poloze nadzvedne obě kola motocyklu nad zem pro možnost servisních činností (mazání řetězu, demontáž předního nebo zadního kola, apod.)
- gumová protiskuzová deska proti poškození rámu motocyklu a proti možnosti pádu motocyklu ze stojánku
- robustní kovová konstrukce ze silnostěnných čtvercových profilů zajišťuje opravdu vysokou odolnost a dlouhou životnost
- vrchní deska větších rozměrů (23x29cm) je kovová se zesilujícím lemem pro opravdu dobrou stabilitu, když je motocykl zvednutý
- stojánek je vybaven silnou gumovou deskou, která je odolná proti olejům, apod.
- odkládací polička pro šrouby, nářadí a jiné drobné předměty
- základní výška = 30 cm
- pracovní výška = 39 cm
- rozměry vrchní desky = 23 x 29 cm
- nosnost = 150kg
Upozornění - není určeno pro manipulaci na šikmých nebo nerovných plochách a před zvedáním je motocykl na stojanu potřeba vystředit, aby došlo ke správnému rozložení hmotnosti (navíc je doporučeno vždy motocykl při zvednání nejlépe přizvedávat, neboť při přetížení dojde k deformaci zvedací páky).
Vyloučení práv z vadného plnění (Vyloučení záruky) - zvedací páka se v 99% případů deformuje v bodě montáže k tělu stojanu (u čepu zvedací páky), protože tam dochází k největšímu zatížení. Při přetížení a špatné manipulaci zejména na šikmých nebo nerovných plochách dojde k částečné a málokdy viditelné deformaci páky, neboť páka se ohýbá směrem dovnitř následkem velké síly snažící se nadzvednout břememo (motocykl). Stačí první špatná manipulace nebo přetížení, po kterém nemusí být deformace páky zřetelně viditelná, ale materiál se tzv. "načne". A potom i při další byť správné manipulaci se opakovaným zvednáním deformace zvětšuje a dojde k nevratnému poškození páky.
Toto poškození není způsobeno vadou materiálu nebo konstrukční vadou výrobku, ale jedná se o nesprávnou manipulaci a nesprávné používání výrobku, které není předmětem reklamace, ani není součástí záruky!!
Vždy postupujte dle návodu k obsluze, který je ke stojanu přiložen.
Víčko brzdové pumpy + membrána brzdové pumpy obsahuje potřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu
- jedná se originální díl přímo od výrobce, který je plnohodnotnou náhradou za originální díl použitý v prvovýrobě (OEM Replacement), protože shodný díl je osazován v prvovýrobě výrobce motocyklu
- použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji a výrobě motocyklu
- jedná se o originální výrobek, čímž je zaručena dokonalá kvalita všech materiálů a přesné rozměry dle OEM specifikace
- v balení jsou i náhradní šrouby víčka
Tato sada nahrazuje originání díl (OEM Replacement):
KTM 47213003000
Husqvarna 47213003000
Gas-Gas 47213003000
Ultralehké ocelové rozety pro terénní použití od německého výrobce ESJOT nabízí dlouhou životnost s velmi nízkou hmotností!
Extrémně odlehčené rozety ULTRALIGHT byly vyvinuty pro extrémně náročné podmínky použití v motokrosu a enduro (ideální pro použití v bahnitých a vysoce abrazivních podmínkách), a designovány ve speciálním provedení, které umožňuje ušetřit spoustu hmotnosti, což je důležité zejména v motokrosu.
Použití vysoce kvalitní oceli, moderních konstrukčních metod a FEM výpočtů umožnilo dokonalou optimalizaci poměru "hmotnost / pevnost" = ve srovnání se standardními ocelovými rozetami nabízejí ESJOT ULTRALIGHT úsporu hmotnosti nad 35% (podle modelu je hmotnost od 700 do 800 gramů).
Rozety ESJOT jsou vyráběny pouze ze speciální oceli kvalitativní třídy QSTE420 a QSTE460, jenž disponuje vysokou odolností proti opotřebení a používá se i pro průmyslové využití.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje vyšší pevností na hranách zubů a nižší hladinou hlučnosti.
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT.
DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů.
Díky použití speciální technologie DIAMOND-CUT bylo dosaženo o 25% vyšší pevnosti na hranách zubů a o 50% hladšího povrchu pro výrazné snížení hlučnosti !!!
Rozety ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, Husqvarna, BMW, Aprilia, Ducati a další...
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Motobaterie AMG IntAct / Dynavolt jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) IntAct Battery-Power poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- olověné baterie se dodávají suché a nabité, ale po počátečním nalití, je doporučeno plné dobití automatickou nabíječkou
- motocyklové baterie IntAct / Dynavolt poskytují spolehlivou startovací energii
- Intact / Dynavolt poskytuje velmi širokou nabídku baterií všech technologií - GEL, AGM, SLA, Classic
- značka Dynavolt jako první na světě vyrábí baterie s gel nanotechnologií (řada baterií MG) pro většinu modelů motocyklů
- značka Dynavolt je také velmi aktivní v MotoGP a pro rok 2016 byl generálním partnerem stáje Intact Moto 2
Baterie YTZ7S-BS patří do řady AGM - Technologie AGM - (Absorbent Glass Mat) savé skleněné mikrovlákno používá mikroporézní, vysoce porézní a odolný separátor, který zajišťuje nerozlitelnost akumulátoru a dobrý kontakt elektrolytu s deskami akumulátoru.
Baterii po zprovoznění není třeba dolévat a je odolná proti vytečení elektrolytu až do náklonu 45°.
Baterie je odolnější proti otřesům, extrémním podmínkám a podává skvělé výkony.
ETN (evropské typové číslo): 507.902.011
Napětí: 12 V
Kapacita: 6 Ah
Nabíjecí proud: 0,6 A
Start. proud CCA/-18°C: 130 A
Rozměry: D113 x Š70 x V105 mm
Hmotnost: 2,17 kg
Typ: AGM s tekutým elektrolytem
Pólování: pól + vpravo
Odvětrání: uzavřené
Obsah balení: akumulátor/baterie, připojovací šrouby
Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.
Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
DYNAVOLT DTZ7S-C
INTACT SLA12-7Z-S
YUASA YTZ7S
LANDPORT YTZ7S-BS
EXIDE ETZ7-BS
MOTOBATT MBTZ7S
FIAMM YTZ7S-BS
BOSCH 0 092 M60 090
VARTA 507.902.011
Banner GEL50621
Banner GT7-3
Možnost použití pro:
Aprilia RS4 50cc / 11-13
Arctic Cat DVX90 / 06-16
BMW G450X / 08-11
BMW S1000RR / 14-16
Gas-Gas EC450F / 07-09
Honda CRF230F / 04-16
Honda TRX450R / 09-13
Husaberg FC450 / 04-06
Husqvarna FE250 / 14-17
Husqvarna TE450 / 91-08
Kawasaki KLX450R / 07-17
Yamaha WRF450
Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.
Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!
!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!
Ultralehké ocelové rozety pro terénní použití od německého výrobce ESJOT nabízí dlouhou životnost s velmi nízkou hmotností!
Extrémně odlehčené rozety ULTRALIGHT byly vyvinuty pro extrémně náročné podmínky použití v motokrosu a enduro (ideální pro použití v bahnitých a vysoce abrazivních podmínkách), a designovány ve speciálním provedení, které umožňuje ušetřit spoustu hmotnosti, což je důležité zejména v motokrosu.
Použití vysoce kvalitní oceli, moderních konstrukčních metod a FEM výpočtů umožnilo dokonalou optimalizaci poměru "hmotnost / pevnost" = ve srovnání se standardními ocelovými rozetami nabízejí ESJOT ULTRALIGHT úsporu hmotnosti nad 35% (podle modelu je hmotnost od 700 do 800 gramů).
Rozety ESJOT jsou vyráběny pouze ze speciální oceli kvalitativní třídy QSTE420 a QSTE460, jenž disponuje vysokou odolností proti opotřebení a používá se i pro průmyslové využití.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje vyšší pevností na hranách zubů a nižší hladinou hlučnosti.
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT.
DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů.
Díky použití speciální technologie DIAMOND-CUT bylo dosaženo o 25% vyšší pevnosti na hranách zubů a o 50% hladšího povrchu pro výrazné snížení hlučnosti !!!
Rozety ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, Husqvarna, BMW, Aprilia, Ducati a další...
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Řídítka Renthal Fatbar36l® jsou dokonalá odlehčená řídítka od anglické značky Renthal
- řídítka byla navržena a vyvinuta ve spolupráci se závodními tými pro nejvyšší úroveň závodního použití
- díky technologii 36Tech™ a nově vyvinuté hliníkové slitině Zarilium® bylo možné dosáhnout kombinaci maximální pevnosti a minimální hmotnosti
- řidítka Renthal36 jsou o 36% lehčí než standardní řidítka Fatbar
- snížení hmotnosti zlepšuje výkon motocyklu při každém zrychlení, brzdění i zatáčení a umožňuje rychlejší časy na kolo
- eliminují tlaky, síly a vibrace při každém brzdění nebo skoku
- jedná se o lehká, precizní a velice bezpečná řídítka
- dodávano včetně polstru/krytu hrazdy SX-Pad ze speciální pěny s tlumícími vlastnostmi a potahem
Kompletní startér pro čtyřtaktní motory GY6 139QMA a GY6 139QMB
- druhovýrobní kvalitní startér, který poskytuje vysokou spolehlivost a požadovaný výkon
- plnohodnotná náhrada za originální díl
- umožňuje snadnou a rychlou montáž
Upozornění: startér je vhodný pro daný model a rok výroby - kontrola vhodnosti použití viz. fotografie!
Upozornění: Startéry v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy startéru či kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu.
Technické údaje a parametry:
napětí: 12V
rozteč otvorů: 78 mm
průměr hřídele: 11mm
počet zubů: 9
délka hřídele: 20 mm
montážní průměr: 30 mm
průměr pouzdra: 59,5 mm
směr otáčení hřídele: CW (vpravo)
Vhodné pro motocykly a čtyřkolky
Baotian BT125T-2A
Baotian BT125T-8A
Baotian BT125T-2B2
Baotian BT125T-3A2
Baotian BT125T-3A4
Baotian BT125T-3B6
Baotian BT125T-8B
Baotian BT125T-12C1 B010
Baotian BT125T-12E1 Rocky
Baotian BT125T-12F1 Tanco
SYM (Sanyang) Fiddle 2 125 10- AW12W-T
SYM (Sanyang) Fiddle 2 150 10-
SYM (Sanyang) Symply 1 125 -09 AV12W-6
SYM (Sanyang) Symply 1 150 -09
SYM (Sanyang) Symply 2 125 10- AV12W5-6
SYM (Sanyang) Symply 2 150 10-
SYM (Sanyang) Orbit 1 125 -09 AV12W-6
SYM (Sanyang) Orbit 1 150 -09
SYM (Sanyang) Orbit 2 125 10- AV12W5-6
SYM (Sanyang) Orbit 2 150 10-
SYM (Sanyang) Fiddle 2 150 08-09
SYM (Sanyang) Fiddle 2 125 -09 AW12W-6
SYM (Sanyang) Super Duke 125 A125Q2
SYM (Sanyang) Jet 4 125 AD12W1-6
SYM (Sanyang) Jet 4 150
SYM (Sanyang) Megalo 125 AK12W-6
SYM (Sanyang) VS 125 10- HV12WB
SYM (Sanyang) Symphony 125 -12 AY12W-T
SYM (Sanyang) Symphony 125 S 13- AY12W7-T
SYM (Sanyang) Symphony 125 SR 13- AZ12W1-T
SYM (Sanyang) Symphony 150 -12
SYM (Sanyang) Symphony 150 S 13-
SYM (Sanyang) Symphony 150 SR 13-
SYM (Sanyang) Tonik 125 FW11A1
SYM (Sanyang) X-Pro 125 AE12W4
SYM (Sanyang) VS 125 -07 HA12A6
SYM (Sanyang) VS 125 08-09 HA12C6
REX (Jinan Qingqi, Shenke) RS 125 [QM125T-10D]
REX (Jinan Qingqi, Shenke) Speedy 125 [QM125T-10A]
REX (Jinan Qingqi, Shenke) RS 1100 125ccm
REX (Jinan Qingqi, Shenke) SC 125 [QM125T-10A(A)]
REX (Jinan Qingqi, Shenke) RS 1000 125ccm
REX (Jinan Qingqi, Shenke) RS 125 [QM125T-10H]
Qingqi (Jinan Qingqi) RS 125 [QM125T-10H]
Adly / Her Chee Thunder Bike 125
Adly / Her Chee Noble 125
Adly / Her Chee AirTec 125
Adly / Her Chee Cat 125
Adly / Her Chee Mirage 125
Adly / Her Chee Virtuality 125
Adly / Her Chee Vanguard 125
Moto Zeta Rally 125
Hercules Vanguard 125
Hercules Mirage 125
Hercules Virtuality 125
Motorro Storm 125
Longjia LJ125T-A
Jmstar Eagle 150 4T
Tank Racer 150 4T
Roketa Capri MC-16 150 4T
Roketa Bali MC-13 150 4T
SunL SL150-18B 150 4T
SunL SL150-6 150 4T
Baja SC150 4T
Baja RT150 4T
Jonway Delta 150 4T
Jonway GTS 125 4T
Jonway YY150T-2 150 4T
Jonway Epsilon YY150T-12 150 4T
Longbo LB150QT-2 Voyager 150 4T
Longbo LB150T-12 Adventure 150 4T
Motofino MF150QT-10D 150 4T
Massimo SL150-18B 150 4T
Massimo SL150-6 150 4T
Vento Phantom 150 4T
TNG DR150 150 4T
TNG Low Boy 150 4T
TNG Milano 150 4T
MuZ / MZ Moskito 125R 4T
Lance GS-R 150 4T
Lance Venice ZN150T-20 150 4T
Lance Phoenix 150 4T
Lance Vintage 150 4T
Fly Scooters Cadenza 150 4T
Fly Scooters IL Bello 150 4T
Znen ZN150T-18 150 4T
Znen Venice ZN150T-20 150 4T
Znen Classic ZN150T-E 150 4T
Gorilla Motor Works Black Jack II 150 4T
Puma Juliet 150 4T
Puma Romeo 150 4T
Puma Falcon ZN150T-18 150 4T
Xingyue ITA-150 4T
Schwinn Hope 150 4T
Schwinn Newport 150 4T
Motowell Retrosa 125
Maxon Ardour 125ccm 4T
Maxon Matador 125ccm
Kentoya Maximus-I 125ccm 4T
Maxon Blade 125ccm 4T
Maxon Scuola 125ccm
Řídící jednotka CDI Control Unit od itaského výrobce GET nabízí výrazně vyšší výkon, zrychlení a celkové závodní nastavení motoru než originální jednotka
Specifikace:
- řídící jednotka GET CDI Control Unit pro je ECU pro 2-taktní karburátorové motory
- perfektní zařízení pro optimalizaci řízení zapalovací křivky a pro maximalizaci výkonu motoru
- nahraná mapa byla vyvíjena týmem techniků a inženýrů za asistence, podpory a závodních týmů
- možnost změny nastavení základních parametrů motoru pomocí aplikace ve Smartphonu nebo tabletu
- dodáváno jako plug&play na standardních motorech
Většina typů obsahuje 2 mapy:
- Mapa 1: Racing (závodní mapa)
- Mapa 2: Wet (mapa pro mokré podmínky)
Poznámka: pomocí softwaru GET MAYA, který se prodává samostatně, je možné ještě více upravit křivku zážehu a přizpůsobit mapy podle potřeby jednotlivého jezdce nebo dané tratě
Značka, model a rok výroby motocyklu je potřeba specifikovat při objednávce!
Polepy číselných tabulek na motocykl od italské značky BLACKBIRD
- vyráběné na nejmodernějších tiskařských strojích technologií sítotisku z vysoce kvalitní průhledné fólie "Crystall" o tloušťce 0,5mm
- laminované velmi silným a kvalitním lepidlem "Nitto", které zajišťuje jejich extrémně dlouhou životnost
- použitím kvalitních, velmi odolných a jasných barev společně s nejmodernějšími tiskařskými stroji je dosaženo excelentního stálobarevného designu s perfektními barevnými odstíny a jasem
- přesný tvar jednotlivých samolepek pro jednoduchou a rychlou aplikaci na daný typ motocyklu
Sada polepů číslových tabulek pro startovní čísla Blackbird obsahuje:
- polepy bočních číslových tabulek (bočnic)
- polep přední číslové tabulky
Také zajišťujeme výrobu vlastních polepů startovních tabulek včetně startovního čísla i jména - http://blackbirdracing.com/custom-graphics
Možnost výroby personifikovaného potahu sedla s vlastním jménem!!!
Značka BLACKBIRD je jedním z největších světových výrobců motopolepů, jenž vyrábí své výrobky pro největší světové tovární teamy a je rovněž dodavatelem do prvovýroby mnoha značek výrobců motocyklů (např. KTM) a skútrů.
Dokonalá kvalita, perfektní zpracování, jasné barvy a dlouhá životnost i v náročných podmínkách jsou důvodem používání polepů světovými továrními týmy - Yamaha Factory Racing Team MXGP, Kawasaki Racing Factory Team, Honda HRC Team, Rockstar Husqvarna Factory Racing Team, Gas-Gas Factory Team, Sherco Factory Racing Team a další...
Brzdové kotouče -pro motocykly od německé značky TRW nabízejí prvotřídní kvalitu, atraktivní inovativní design a široký sortiment
- všechny brzdové kotouče pro motocykly TRW Lucas jsou maximalizovány pro bezpečnost a výkon pomocí unikátní vysoce kvalitní slitiny oceli
- motocyklové brzdové kotouče TRW Lucas poskytují výjimečnou kvalitu, absolutní spolehlivost a špičkový výkon bez kompromisů
- použity vysoce kvalitní materiály, kontrola kvality a výroba s nejpřísnější tolerancí a přesným povrchovým broušením (s rozměrovou tolerancí tloušťky pouhých 2/100mm pro maximální snížení vibrací)
- technologie křížově tvarovaného povrchového broušení zabraňuje vibracím a urychluje adaptaci nových destiček
- kotouče TRW Lucas disponují ultra tvrzeným povrchem pro prodlouženou životnost a rozměrovou stálost a nabízejí dokonalý chod, méně vibrací a lepší přizpůsobení a funkci brzdových destiček
- kotouče TRW jsou odolné proti opotřebení a jejich životnost je až o 30 % delší ve srovnání s mnoha ostatními značkami, a to navíc poskytují robustní výkon pro maximální bezpečnost
- sortiment zahrnuje širokou škálu kotoučů pro motocykly, skútry, čtyřkolky a skútry, tak i kotouče pro osobní a nákladní automobily
- výrobce doporučuje použití brzdových destiček TRW společně s brzdovými kotouči TRW, avšak vždy s maximálním ohledem na způsob použití (ne všechny směsi destiček se hodí do běžného provozu nebo terénu nebo na okruh!)
Brzdové kotouče TRW Lucas jsou nejlepší volbou pro jakékoliv použití - jsou vyráběny bez kompromisů ohledně surovin ani výrobních tolerancí obrábění - je to kombinace síly, inteligentního designu, vysoce pevné a rozměrově stálé oceli a nejmodernějších výrobních technologií včetně precizního řezání a nejdokonalejšího broušení.
Navíc jsou certifikovány podle nejvyšších bezpečnostních standardů mezinárodního automobilového průmyslu (kotouče se dodávají s typovým schválením - dokumenty s přihláškou vozidla naleznete zde: https://www.trwaftermarket.com/en/motorcycle/downloads/).
Ať při silničním použití v běžném provozu tak i v závodních podmínkách, motocyklové brzdové kotouče TRW Lucas nechávají konkurenci vždy za sebou!
Výrobky TRW LUCAS jsou používány i v nejprestižnějších závodech motocyklů, jako například MotoGP nebo WSBK.
Výrobce TRW LUCAS, známý také jako TRW Automotive vznikl spojením uznávaných značek TRW a Lucas a je součástí koncernu ZF.
Značka TRW je jedním z největších výrobců brzdových komponentů s více než 100 letou tradicí.
Všechny náhradní díly TRW jsou vyvíjeny, konstruovány, vyráběny a testovány se stejnou úrovní odbornosti a přesnosti, jaké platí pro brzdové systémy originální kvality OE.
Všechny brzdové disky jsou vyrobeny z extrémně rozměrově stabilní a kalené oceli opracované na nejpřísnější toleranci, aby kotouče dobře spolupracovali s brzdovými destičkami a účinně odrážely teplo vznikající při brzdění, odolávaly opotřebení a v konečném důsledku co nejdéle sloužily.
Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
Brembo 68B40714
Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Vhodné pro motocykly:
ArticCat DVX50 / 06-
Generic GT50 / 09
Kymco Cobra50 / 00-06
Kymco R10 Agility50 / 06-10
Kymco R12 Agility50 / 11-18
Kymco Spacer50 / 97-02
Kymco Super9 50 / 00-06
Kymco Topboy / 96-06
Kymco Vitality50 / 04-17
Kymco Dink125 / 96-06
Kymco Grand Dink125 / 01-07
Kymco Movie125 / 01-09
Kymco Mxer125 / 03-07
Kymco R12 Agility125 / 06-17
Kymco Spacer125 / 97-99
Kymco Yager125 / 00-06
Kymco Dink150 / 97-04
Kymco Grand Dink150 / 01-11
Kymco Mxer150 / 03-07
Kymco Spacer150 / 97-04
Sinnis Nitro50
Sinnis Strike50
Sinnis Nitro125
Sady nerezových ventilů a pružin PROX jsou nabízeny jako alternativa pro výměnu originálních titanových ventilů.
Jsou vyrobeny ze speciální oceli se zvýšenou odolností - výroba v USA nebo v Japonsku u výrobce, který dodává do prvovýroby většiny značek japonských výrobců motocyklů.
Díky dodatečnému nitridování nabízejí vysokou mikrotvrdost a super hladká povrchová úprava snižuje tření mezi dříkem a vodítkem, čímž nabízí nižší opotřebení i extrémních podmínkách.
Titan je velmi exotický materiál, který vyžaduje dodržení přísného postupu instalace a neustálé servisní prohlídky a výměny v pravidelných a předepsaných intervalech. Ocelové ventily nabízejí zvýšenou odolnost a až třínásobnou životnost oproti OEM titanovým ventilů, jejichž kvalita není pro závodní použití nijak výrazná.
Z důvodu zvýšení hmotnosti při záměně titanových ventilů za nerezové je nutné použít nové silnější ventilové pružiny! Jsou vyrobeny z vysocekvalitní chrom-vanadiové oceli určené pro výrobu pružin za účelem vysoké odolnosti proti únavě, vyššího výkonu a dlouhé životnosti při vysokých otáčkách.
Sady nerezových sacích a výfukových ventilů a pružin obsahují vždy celou sadu ventilů pro sání nebo výfuk a sadu speciálně konstruovaných silnějších pružin ventilu - sada PROX plnohodnotně nahradí originální titanové ventily a pružiny, a při instalaci se použijí originální sedla, vodítka, atd. (není potřeba žádných dalších speciálních komponentů a úprav).
Balení obsahuje díly potřebné pro kvalitní, rychlou, jednoduchou a cenově přijatelnou opravu buď pro stranu sácí nebo pro stranu výfukovou: podle typu motocyklu jsou obsahem 2ventily + 2pružiny (pro některé modely 3ventily + 3pružiny nebo 2ventily + 4pružiny) - kontrola obsahu dle fotografie.
Rekluse Core EXP je robustní automatická motokrosová spojka
- spojka Core EXP se vypíná ovládáním odstředivé síly motoru při volnoběhu
- využívá špičkové komponenty spojek CORE MANUAL
- vysoká stálost fungování spojky i při vysokých teplotách, které v motoru během závodu vznikají.
- díky speciální konstrukci a přítlačnému talíři je spojka výrazně lépe mazána a lépe chlazena olejem, neboť konstrukčně pracuje s dynamikou kapalin a technologií průtoku oleje pro lepší funkci, chladnější spojku a delší životnost obložení spojky
- výrazně zlepšuje funkci, účinek a dávkování spojky - dosahuje výrazně delší provozní doby ve srovnání s originální spojkou
- vybavena vysoce kvalitním přítlačným talířem a unašečem, které byly vyrobeny na přesných CNC strojích a jsou potaženy tvrdou vrstvou pro přesnou funkci a dlouhou životnost
- vysoce kvalitní ocel spojkových pružin zabraňuje poklesu tlaku spojky při vysokých teplotách a prokluzování spojky
- laserem řezané spojkové ocelové disky s přesnou tolerancí a poloměrem k ovladači spojky prodlužují životnost a umožňují velmi hladký záběr a rozpojení
Hlavní výhody spojky Rekluse Core EXP:
- při pádu motor nezhasne
- disponuje výrazně vylepšeným průtokem oleje, který prodlužuje životnost komponentů a snižuje teplotu spojky
- vylepšuje trakci, lepší starty
- rychlejší průjezdy zatáček
- vybavena krytem spojky Rekluse pro lepší odolnost a tovární vzhled
Sada obsahuje komponenty pro daný model a rok výroby (může se lišit od fotografie):
- náboj spojkového koše
- speciální přítlačný talíř s regulací
- funkční třecí lamelu
- sadu spojkových plechů a pružin
- upravené spojkové víko
- veškerý potřebný spojovací materiál
- u motocyklů s hydraulickou spojkou je součástí balení i upravený spojkový válec
Vhodné pro:
Yamaha YZ85 / 02-23
Yamaha YZ65 / 18-23
Motocyklový řetěz 520 od japonského výrobce RK TAKASAGO CHAIN, která se řadí mezi TOP3 světové značky vyrábějící motocyklové řetězy
- řetěz MXZ4 je lehký a výkonný motocrossový řetěz, ve kterém jsou použity všechny nejmodernější technologie a pouze vysoce kvalitní materiály
- řetěz MXZ4 je používán jezdci a týmy v mistrovství světa MX-GP
- řetěz MXZ4 nabízí při adekvátní údržbě nejlepší užitné vlastnosti a nadstandardní životnost
- díky použitým technologiím a materiálu (chrom-molybdenová ocel) je řetěz rozměrově stálý a vysoce výkonný
- určený pro offroadové motocykly o objemu do 500 ccm
- řetěz určen zejména pro terénní použití (offroad)
Typové označení: 520 (5/8x1/4)
Kvalitativní řada: nejvyšší řada netěsněného řetězu (pro motokros, offroad)
Provedení: netěsněný řetěz (bez o kroužku)
Barva: barva ocelová (bez povrchové úpravy)
Statická pevnost: 35,6 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
D.I.D 520 ERT2 (pevnost 36,0 kN)
ČZ 520 MX (pevnost 35,8 kN)
Japonská značka RK disponuje více než 60 letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších...
Pneumatiky MTZ jsou určeny pro offroadové použití.
Jedná se o pneumatiky s velmi dobrým poměrem cena/výkon pro hobby jezdce (Enduro a MX).
Dezén pneumatiky nabízí velmi dobrou trakci a oporu při jízdě.
Pneumatika je vyrobena z gumové směsi a tvrdších příměsí pro prodloužení životnosti a snížení opotřebení.
NEHOMOLOGOVÁNO.
Instrukce pro montáž a demontáž = Ujistěte se, že ráfek, pneumatika a duše jsou kompatibilní. Zkontrolujte, zda je pneumatika pro motocykl vhodná - používejte pouze ráfky a pneumatiky doporučené, případně schválené výrobcem motocyklu. Montáž a demontáž pneumatik může být nebezpečná a měla by být prováděna pouze školeným a kvalifikovaným personálem, používajícím správné nářadí a pracovní postupy. Nesprávné dodržení těchto postupů může znamenat chybné nasazení pneumatiky na ráfek a následně způsobit destrukci pneumatiky s explozivní silou, která může znamenat vážné zranění nebo smrt. Nikdy nezkoušejte demontovat patky nahuštěné pneumatiky. Zkontrolujte před demontáží, za je pneumatika kompletně bez vzduchu. Nikdy nepoužívejte nářadí, které může poškodit ráfek nebo patky pláště.
Ramínko na oblečení FOX
- věšákové ramínko na oblečení
Mikina pánská Scott
- s kapucou (uvnitř kapuce tištěná loga Scott)
- zapínání na zip
- velké vyšité logo Scott vpředu
- boční kapsy
- 80% bavlna + 20% polyester
Velikost: L
Bunda pro volný čas a sport od značky Ufo Free Time
- nezateplená sportovní bunda s podšívkou pro univerzální použití
- přední zip s překrytím proti větru a chladnějšímu počasí
- kapuca a stojací límec
- boční kapsy na zip
- univerzální bunda pro běžné nošení, do depa, na kolo, apod.
Velikosti: S / M / L / XL
Výrobky italské značky UFO se za posledních 40 let staly velmi úspěšným a žádaným zbožím díky třem velmi důležitým faktorům - moderní design, výběr kvalitních materiálů a pečlivá kvalita zpracování.
Sada vnitřních chráničů pro budnu DUO SPORT PROGRIP
- 2kusy chráničů ramen
- 2kusy chráničů loktů
Motokrosové brýle SCOTT VOLTAGE SGL LEXAN byly nejvyšší řadou jezdeckých brýlí Scott
- vhodné pro offroad (motokros, enduro, čtyřkolky) a zimní sporty
- jde o řadu sportovních jezdeckých brýlí s malým profilem obrouček, které se vejdou i do přileb s menším rozměrem hledí
- tyto brýle disponují odvětrávacím systémem Scott Venturi System
- z vnitřní strany použita vícevrstvá pěna No Sweat pro perfektní tvarování a přizpůsobení obličeji
- k pevnému uchycení na helmu použit pružný pásek s protiskluzem Silikon Strap
- kvalitní originální tvrzené sklo Scott LEXAN se 100% ochranou proti UV záření
Výprodej brýlí (staré zásoby od výrobce)
- jedná se o nové nepoužité brýle
- sklo, obroučky, hlavní pásek plně funkční
- může se vyskytnout vada u pěnového materiálu, který kvůli stáří nemá správnou pružnost (pěna přiléhající k obličeji se může v některých případech odlepit a prachové boční pěny mohou být velmi křehké a náchylné k protržení)
- speciální sleva (výprodej kvůli vadě)
Totální výprodej bez záruky - prodej zboží s vadou, pro kterou byla sjednána nižší cena!!
Pneumatiky MTZ jsou určeny pro offroadové použití.
Jedná se o pneumatiky s velmi dobrým poměrem cena/výkon pro hobby jezdce (Enduro a MX).
Dezén pneumatiky nabízí velmi dobrou trakci a oporu při jízdě.
Pneumatika je vyrobena z gumové směsi a tvrdších příměsí pro prodloužení životnosti a snížení opotřebení.
NEHOMOLOGOVÁNO.
Instrukce pro montáž a demontáž = Ujistěte se, že ráfek, pneumatika a duše jsou kompatibilní. Zkontrolujte, zda je pneumatika pro motocykl vhodná - používejte pouze ráfky a pneumatiky doporučené, případně schválené výrobcem motocyklu. Montáž a demontáž pneumatik může být nebezpečná a měla by být prováděna pouze školeným a kvalifikovaným personálem, používajícím správné nářadí a pracovní postupy. Nesprávné dodržení těchto postupů může znamenat chybné nasazení pneumatiky na ráfek a následně způsobit destrukci pneumatiky s explozivní silou, která může znamenat vážné zranění nebo smrt. Nikdy nezkoušejte demontovat patky nahuštěné pneumatiky. Zkontrolujte před demontáží, za je pneumatika kompletně bez vzduchu. Nikdy nepoužívejte nářadí, které může poškodit ráfek nebo patky pláště.
MikINA Honda Zip Fleece z kolekce FOX Honda
- FOX kolekce Honda X
- oficiální licence Honda gear
- po celé délce přední zip
- stahovací kapuce nastavitelná krytí
- Honda a FOX detaily výšivek
Materiál: 80% bavlna, 20% polyester
Velikosti: S / M / L / XL / XXL
Svíčky tradičního českého výrobce (dříve PAL), který vyrábí zapalovací svíčky již od roku 1935, a dodává do prvovýroby BMW, Husqvarna, TM, VW, Škoda, GM, Renault, Volvo.
Svíčky mají upravený tvarem jiskřiště, poskytují vyšší výkon a dokonalejší využití energie paliva, zvyšují akceleraci.
• rozměr klíče = 19
• rozměr závitu = M14x1,25
• délka závitu = 9mm
• varianta svíčky =
Zesílené motocyklové duše Heavy Duty Tube jsou určené pro sportovní offroadové motocykly.
- středně zesílené provedení se sílou stěny 2,0-2,5mm nabízí dobrou ochranu proti defektu a zároveň nezatěžuje motocykl přílišnou hmotností
- kvalitní materiál a výroba nabízí rozšířenou ochranu proti defektu
- síla stěny = 2,0-2,5 mm
- rozměr = 4,25/4,50-19"
- typ ventilku = TR6
- použití = zadní kolo (velké motocykly)
Upozornění: správný výběr velikosti duše do jednotlivého typu a rozměru pneumatiky určuje bezproblémový provoz a bezpečnou jízdu! Pečlivě zkontrolujte doporučený rozměr uvedený v manuálu nebo návodu k obsluze výrobce daného motocyklu.
Pro snazší montáž duše i pneumatiky použijte montážní přípravek Putoline Tyre Fitting Lube (obj.číslo pu74221), který usnadní montáž.
Jako prevenci před nenadálým defektem můžete použít přípravek Tire Doctor Antipich (obj.číslo K2B310), který zůstává tekutý v duši/pneumatice po celou dobu používání a v případě standardní velikosti defektu zabrání unikání vzduchu.
Motocyklové rukojeti Progrip 709 s nejnovějším systémem Progrip SCS Speed Control Lock (náhrada za rukojeti ODI EMIG)
Tento systém šetří čas v dílně i na trati - jsou určeny pro závodní použití off-road (motokros, enduro).
Konstrukce rukojetí z uhlíkových vláken a součástí balení jsou i různé nástavce plynové rukojeti pro univerzální možnost uchycení.
Jsou vyrobeny ze dvou materiálů s různou hustotou kaučuku, z nichž jeden je z tvrdého materiálu ve vnitřní části rukojeti pro dokonalejší upevnění a druhý z měkkého materiálu na vnější straně pro snížení všech vibrací, jenž může motocykl přenášet.
- dvouvrstvé (DUAL Layer)
- průměr - včetně plastové rukojeti plynu
- délka - 115mm
- provedení - Conical Full Diamond - No Waffle
Nástavce v balení:
pro 4taktní motocykly (verze KTM+Husaberg do roku 2015)
pro 4taktní motocykly (verze KTM+Husqvarna od roku 2016)
pro 4taktní motocykly (verze Honda)
pro 4taktní motocykly (verze Kawasaki+Suzuki+Yamaha)
pro 2taktní motocykly (univerzální verze pro 2takt)
Značka Progrip nabízí široký sortiment rukojetí pro off-roadové motocykly, silniční motocykly, skútry, čtyřkolky, vodní skútry, sněžné skútry a jízdní kola.
Pro každou aplikaci je možnost výběru z několika modelů (designů), různých kvalitativních provedení (1-vrstvé / 2-vrstvé / 3-vrstvé) a také různých délek (sortiment zahrnuje více jak 100 modelů).
Všechny rukojeti jsou vyráběny v Itálii již od roku 1925, kdy se nejprve vyráběli z buvolích rohů. Kolem roku 1945 se začali rukojet vyrábět z plastů a denní produkce byla kolem 1.000ks. Nyní se rukojeti Progrip výrábí pomocí nejmodernějších technologií z kvalitních, nezávadných a normalizovaných materiálů a denní produkce převyšuje 100.000ks.
Rukojeti značky Progrip používali a používají jezdci nejvyšší světové úrovně:
MotoGP - Marc Marquez, Loris Capirossi, Cal Crutchlow, Toni Elias, Stefan Bradl, Esteve Rabat, Colin Edwards, Karel Abraham a další ...
MXGP - Antonio Cairoli, Tim Gajser, Romain Febvre, Max Nagl, Tanel Leok, Max Anstie, Christophe Pourcel, Jeremy van Horebeek, David Philippaerts a mnoho dalších ...
Enduro - Matthew Phillips, Juha Ahola, Alex Salvini, Matti Seistola, Oscar Polli, Franco Picco, Danny La Porte a další.
PROGRIP = Comfort and technology for your hands!
Plastové komponenty italské značky RTECH (výrobce MEC Plast) jsou vyrobeny dle originálního tvaru (OEM) a jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl.
Materiál disponuje dlouhou životností, vysokou odolností proti deformaci/poškození/prasknutí, dlouhou stálostí barvy a dokonalým adhezním povrchem pro nalepení polepů.
Lanka (lanovody) HI-LEX od japonského výrobce dodávajícího do prvovýroby motocyklů i automobilů jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl
- vysoká kvalita materiállů zaručuje nízké vnitřní tření a dosažení maximální životnosti i při vysokém zatížení
- umožňují snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry, koncovky a provedení dle OEM dílu
- jsou vyráběna dle OEM specifikace výrobcem vyrábějícím do prvovýroby
- bowdeny jsou vyrobeny z materiálů s výbornými kluznými vlastnostmi
- lanka jsou pletená z kvalitní odolné oceli
- sortiment zahrnuje plynová lanka, lanka spojky, lanka sytiče, náhony otáčkoměru a náhony tachometru pro silniční motocykly hlavních světových značek
Toto lanko nahrazuje originální lanko (originální kód OEM):
Yamaha 43F-26302-01
Klemy řídítek včetně stabilizátoru od japonského výrobce ZETA SX (pro řídítka 28,6mm).
Jednokusový vrchní díl pro pevnější a stabilnější uchycení řídítek.
Zdokonalují kontrolu nad řízením, zvyšují přesnost řízení a vedení motocyklu.
Vyrobeno z vysoce kvalitní duralové slitiny AL7009-T6 (materiál používaný v leteckém průmyslu = "letecký dural").
ZETA je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky ZETA neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány jak hobby jezdci, tak i profesionálními závodníky nejvyšší světové úrovně kvůli jejich vysoké kvalitě a závodnímu provedení.
Originální vnitřní pístní tyč (pístnice) do předních vidlic (pérování) od japonského výrobce KYB.
Jedná se o originální díl přímo od výrobce KYB (Kayaba), který je plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodný díl je osazován v prvovýrobě.
Použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji celé vidlice.
Rozměry:
- vnitřní průměr: 5,5mm
- vnější průměr: 12,5mm
- délka: 530mm
Výrobce KYB je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Výfuky nizozemského výrobce HGS jsou jedny z nejlepších laděných závodních výfukových systémů na světě.
Používají je špičkoví světoví jezdci (Chad Reed, Steve Ramon, Andrea Bartolini, Kevin Strijbos, atd.) i tovární týmy (Kawasaki, TM Racing) a jiné týmy nejvyšší světové úrovně (LS Motorsport Honda, Kawasaki Pfeil, KTM Sarholz, H.M. Plant KTM UK, CLS Kawasaki Team, atd.).
Jsou důkladně testovány a vyvíjeny pro dosažení nejvyššího výkonu motoru, zdokonaleného průběhu a akcelerace. Disponují nízkou hmotností, dokonalým zpracováním a špičkovou výrobní kvalitou a nabízí znatelné zlepšení výkonu a průběhu motoru.
Všechny výfukové systémy HGS jsou během vývoje neustále testovány namontované na každém konkrétním motocyklu, aby byla ověřena úroveň zdokonalení výkonové křivky s originálním výfukem.
Jsou dodávány jako:
- samostatné komponenty (koleno nebo koncovka/tlumič)
- kompletní výfuky
PŘI KAŽDÉ OBJEDNÁVCE JE PRO KONTROLU POTŘEBA UPŘESNIT ROK VÝROBY MOTOCYKLU!!
2 taktní výfuky nabízí zvýšenou odezvu plynu a velký přírůstek výkonu většinou ve středním až vysokém výkonovém rozsahu (neplatí pro všechny modely). Koncovky je možné namontovat na originální koleno (nebo závodní laděné koleno HGS) a všechny jsou konstruovány a odzkoušeny tak, aby splnily hlukové parametry 94dB pro závodní použití v enduru nebo motokrosu.
4 taktní výfuky jsou vybaveny inovativním systémem "Restrictor Bomb", který pozitivně působí na zlepšení výkonu, zlepšení jeho průběhu, regulaci tlaku spalin ve výfukovém potrubí a v neposlední řadě k omezení hlučnosti.
Příplatkové výbavy:
- karbonová koncovka tlumiče
- celotitanové provedení
- enduro provedení
Plastové komponenty světoznámé italské značky UFO Plast vyrábějící plasty pro motocykly již od roku 1977.
Díky použití speciálního materiálu s excelentním poměrem pružnosti a pevnosti nabízejí plasty UFO dlouhou životnost a vysokou odolnost proti deformaci/poškození/prasknutí.
Materiál rovněž disponuje dlouhou stálostí barvy a dokonalým adhezním povrchem pro nalepení polepů.
Všechny komponenty jsou vyrobeny dle originálního tvaru (OEM) a jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl - mají předvrtané otvory pro jednoduchou a rychlou montáž.
BARVY:
- černá barva - běžně skladem
Výrobky značky UFO se za posledních 40 let staly velmi úspěšným a žádaným zbožím díky třem velmi důležitým faktorům - moderní design, výběr kvalitních materiálů a pečlivá kvalita zpracování.
Značka UFO je výrobce vysoce kvalitních plastů a komponentů, který dodává plasty i do prvovýroby evropských značek motocyklů. Zároveň jsou plasty UFO používány týmy z MXGP a ostatních závodů nejvyšší světové úrovně.
Sortiment zahrnuje plastové díly pro nejposlednější modely offroadových motocyklů všech značek (Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, Husqvarna, Gas-Gas, Rieju, Beta). A také plasty Vintage Plastics pro veterány (Maico, Villa, Ancillotti, Gilera, Fantic, Husqvarna, Cagiva a další).
01. 03. 2024
Na měsíc březen jsme si pro Vás přípravili dodatečnou slevu 15% na všechny řetězovky objednané přes náš nově spuštěný konfigurátor! Ve následujícím článku najdete i podrobný videonávod!
15. 02. 2024
Spustili jsme pro Vás konfigurátor retězových sad, který slouží pro snadné vyhlednání řetězu a kol přímo na Váš motocykl. Nyní navíc při objednání řetězové sady přes konfigurátor sleva 10% na celou sadu!
30. 11. 2023
Udělejte radost "měkkoušem" pod stromečkem a my Vám k objednávce nadělíme dopravu do Balíkovny grátis!
09. 11. 2023
S ohledem na tradici spojenou s vínem a svátkem Svatého Martina obdrží každý zákazník k objednávce nad 1111,- Kč vč. DPH navíc lahev dobrého přívlastkového vína jako dárek!
26. 09. 2023
25. 08. 2023
Dnes si ve videu ukážeme naši nabídku širokou nabídku rozet na silniční a offroadové motocykly i čtyřkolky.
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |