Motocyklová řidítka od německé značky TRW LUCAS v provedení Superbike Fatbar 28,6
- řidítka pro silniční motocykly - Superbike, Streetfighter a naháče
- vyrobeny z vysoce kvalitního a vysoce pevnostního hliníku o síle stěny 4mm
- šířka a zahnutí řidítek designováno pro sportovnější a pohodlnější posez na motocyklu a zvýšení ovladatelnosti
- zesílená stěna řidítek zvyšuje stabilitu a pevnost v lomu
- povrchová úprava elox v různých barvách
- certifikováno TÜV/ABE
Rozměry řidítek SUPERBIKE FATBAR 28,6:
- šířka (A): 750mm
- výška (B): 53mm
- výška (D): 110mm
- ohyb (F): 91mm
- šířka pro uchycení klem (E): až 142mm
- vnější průměr řidítek: 28,6mm
- vnitřní průměr řidítek: 14mm
Barvy: černá pískovaná (SB); stříbrná pískovaná (CB); titanová pískovaná (TB)
TRW, LUCAS a ZF - kvalita, výkon a atraktivní design inspirují motocyklisty a dealery motocyklů po celém světě již více než 100 let. Značka TRW je globální společnost s širokým pokrytím trhu a prémiovou kvalitou všech výrobků, jejíž historie trvá mnoho desítek let, a portfolio produktů TRW splňuje vysoké standardy kvality mezinárodního automobilového průmyslu a zaručuje maximální bezpečnost a výkon.
Motocyklová řidítka od německé značky TRW LUCAS v provedení Superbike Fatbar 28,6
- řidítka pro silniční motocykly - Superbike, Streetfighter a naháče
- vyrobeny z vysoce kvalitního a vysoce pevnostního hliníku o síle stěny 4mm
- šířka a zahnutí řidítek designováno pro sportovnější a pohodlnější posez na motocyklu a zvýšení ovladatelnosti
- zesílená stěna řidítek zvyšuje stabilitu a pevnost v lomu
- povrchová úprava elox v různých barvách
- certifikováno TÜV/ABE
Rozměry řidítek SUPERBIKE FATBAR 28,6:
- šířka (A): 750mm
- výška (B): 53mm
- výška (D): 110mm
- ohyb (F): 91mm
- šířka pro uchycení klem (E): až 142mm
- vnější průměr řidítek: 28,6mm
- vnitřní průměr řidítek: 14mm
Barvy: černá pískovaná (SB); stříbrná pískovaná (CB); titanová pískovaná (TB)
TRW, LUCAS a ZF - kvalita, výkon a atraktivní design inspirují motocyklisty a dealery motocyklů po celém světě již více než 100 let. Značka TRW je globální společnost s širokým pokrytím trhu a prémiovou kvalitou všech výrobků, jejíž historie trvá mnoho desítek let, a portfolio produktů TRW splňuje vysoké standardy kvality mezinárodního automobilového průmyslu a zaručuje maximální bezpečnost a výkon.
Motocyklová řidítka od německé značky TRW LUCAS v provedení Superbike Fatbar 28,6
- řidítka pro silniční motocykly - Superbike, Streetfighter a naháče
- vyrobeny z vysoce kvalitního a vysoce pevnostního hliníku o síle stěny 4mm
- šířka a zahnutí řidítek designováno pro sportovnější a pohodlnější posez na motocyklu a zvýšení ovladatelnosti
- zesílená stěna řidítek zvyšuje stabilitu a pevnost v lomu
- povrchová úprava elox v různých barvách
- certifikováno TÜV/ABE
Rozměry řidítek SUPERBIKE FATBAR 28,6:
- šířka (A): 750mm
- výška (B): 53mm
- výška (D): 110mm
- ohyb (F): 91mm
- šířka pro uchycení klem (E): až 142mm
- vnější průměr řidítek: 28,6mm
- vnitřní průměr řidítek: 14mm
Barvy: černá pískovaná (SB); stříbrná pískovaná (CB); titanová pískovaná (TB)
TRW, LUCAS a ZF - kvalita, výkon a atraktivní design inspirují motocyklisty a dealery motocyklů po celém světě již více než 100 let. Značka TRW je globální společnost s širokým pokrytím trhu a prémiovou kvalitou všech výrobků, jejíž historie trvá mnoho desítek let, a portfolio produktů TRW splňuje vysoké standardy kvality mezinárodního automobilového průmyslu a zaručuje maximální bezpečnost a výkon.
Klemy řízení Fix-System od německého výrobce XTRIG, jehož výrobky jsou používány v prvovýrobě motockyklů KTM, Husaberg, Husqvarna, Sherco a navíc většinou továrních týmů v závodech mistrovství světa MX GP.
Vlastnosti:
- určené pro montáž řídítek motocyklů Renthal Fatbar36
- dodávány včetně šroubů a podložek pro navýšení (s podložkami zvyšujícími pozici řízení 10mm)
- vyrobeny z vysocekvalitního duralového materiálu ve špičkovém zpracování
- možnost dokoupení podložek v různých výškách od 5 do 30mm
Klemy řízení PHDS Clamps od německého výrobce XTRIG, jehož výrobky jsou používány v prvovýrobě motockyklů KTM, Husaberg, Husqvarna, Sherco a navíc většinou továrních týmů v závodech mistrovství světa MX GP.
Klemy jsou dostupné pouze pro zesílená řidítka (průměr 28,6mm) a disponují unikátním systémem PHDS (Progressive Handlebar Dampening System), který nabízí možnost výměny pružících prvků (soft/měkké nebo střední/medium nebo hard/tvrdé).
Vlastnosti:
- určené pro montáž řídítek o průměru 28,6mm
- dodávány včetně navýšení (s podložkami zvyšujícími pozici řízení)
- vyrobeny z vysocekvalitního duralového materiálu ve špičkovém zpracování
- nízká hmotnost a odlehčený desing
- možnost výměny tlumících prvků (elastomerů) pro přizpůsobení absorbce vibrací
- nabízí maximální přesnost řízení
- možnost nastavení 12 různých pozic na brýlích Xtrig
Aplikace pro:
KTM 125+250SX / 06-15
KTM 250+350+450SXF / 06-15
KTM 450SMR / 06-15
KTM 125+200+250+300EXC / 06-16
KTM 250+350+400+450+500+530EXCF / 06-16
Husqvarna TC125 / 14-15
Husqvarna FC250+350+450 / 14-15
Husqvarna TC250 / 14-16
Husqvarna TE250+300 / 14-16
Husqvarna FE250+350+450 / 14-16
Beta RR 2takt + 4takt / 13-17
Beta Xtrainer / 15-16
Sherco / 12-17
Radiální hydraulické pumpy RCS italského výrobce BREMBO
- sortiment zahrnuje radiální brzdové válce pro závodní použití i pro silniční provoz
- radiální pumpy vynikají svojí účinností a přesností dávkování brzdného účinku
- vnitřní komponenty a čerpací prvek z MotoGP
- kované tělo brzdové pumpy obráběné na CNC s povrchovou úpravou tvrzený elox
- kloubová brzdová páčka s možností nastavení vzdálenosti
- široký sortiment zahrnující různé průměry vnitřního pístku pro výběr nejvhodnější varianty pro každý brzdový systém
- kvalita hydraulických pump BREMBO je výsledkem dlouholetých zkušeností v oblasti hydraulických komponentů a v oblasti kinematiky a ergonomie, kdy bylo dosaženo podstatného snížení tření a zvýšení životnosti všech použitých komponentů
- jedná se originální díl přímo od výrobce Brembo, který je plnohodnotnou náhradou za originální díl použitý v prvovýrobě (OEM Replacement), protože shodný díl je osazován v prvovýrobě výrobce motocyklu
- použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji a výrobě motocyklu
- jedná se o originální výrobek BREMBO, čímž je zaručena dokonalá kvalita všech materiálů a přesné rozměry dle OEM specifikace
- dokonalá kvalita a zpracování - kvalitní italská výroba - 100% Made in Italy
Parametry:
- průměr pístku: 14mm
- středová vzdálenost: variabilní 18-20mm
- vhodné pro brzdovou kapalinu
- použití pro aplikace s jedním brzdovým kotoučem
- kompatibilní se systémem ABS
- není kompatibilní s tempomatem (nutná kontrola kompatibility a činnosti mikrospínače)
- provedení s výklopnou páčkou (Folding Lever)
Výrobce BREMBO je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl. Řadí se mezi světovou špičku v oblasti brzdových systémů a jejich komponentů. Za více jak 50 let historie značky byla cesta růstu společnosti Brembo poseta velkými technologickými, sportovními a obchodními úspěchy, které z této společnosti udělaly špičkového lídra v Itálii i na celém světě - jméno značky Brembo je synonymem pro „brzdy“ po celém světě. Mezi počáteční úspěchy patří výroba prvního kompletního brzdového systému, instalovaného standardně na motocykly v roce 1972; dodávky do Formule 1 pro Ferrari v roce 1975 nebo první hliníkový třmen a první karbonové kotouče v 80. letech minulého století. Značka Brembo byla vždy průkopníkem v používání inovativních materiálů k neustálému zlepšování výkonu a odolnosti svých produktů.
Produkty Brembo jsou dodávány do prvovýroby mnoha značek motocyklů (jako například KTM, Husqvarna, Beta, Gas-Gas, Sherco, Moto Guzzi, Aprilia, Cagiva, BMW,
ale i do prvovýroby automobilů (portfolio zahrnuje prestižní automobilové značky jako Aston Martin, Audi, Bentley, Bugatti, Daimler, Fiat-Chrysler, Ferrari, Ford, General Motors, Lamborghini a Porsche a další...).
Radiální hydraulické pumpy RCS italského výrobce BREMBO
- sortiment zahrnuje radiální brzdové válce pro závodní použití i pro silniční provoz
- radiální pumpy vynikají svojí účinností a přesností dávkování brzdného účinku
- vnitřní komponenty a čerpací prvek z MotoGP
- kované tělo brzdové pumpy obráběné na CNC s povrchovou úpravou tvrzený elox
- kloubová brzdová páčka s možností nastavení vzdálenosti
- široký sortiment zahrnující různé průměry vnitřního pístku pro výběr nejvhodnější varianty pro každý brzdový systém
- kvalita hydraulických pump BREMBO je výsledkem dlouholetých zkušeností v oblasti hydraulických komponentů a v oblasti kinematiky a ergonomie, kdy bylo dosaženo podstatného snížení tření a zvýšení životnosti všech použitých komponentů
- jedná se originální díl přímo od výrobce Brembo, který je plnohodnotnou náhradou za originální díl použitý v prvovýrobě (OEM Replacement), protože shodný díl je osazován v prvovýrobě výrobce motocyklu
- použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji a výrobě motocyklu
- jedná se o originální výrobek BREMBO, čímž je zaručena dokonalá kvalita všech materiálů a přesné rozměry dle OEM specifikace
- dokonalá kvalita a zpracování - kvalitní italská výroba - 100% Made in Italy
Parametry:
- průměr pístku: 15mm
- středová vzdálenost: variabilní 18-20mm
- vhodné pro brzdovou kapalinu
- použití pro aplikace s jedním brzdovým kotoučem
- kompatibilní se systémem ABS
- není kompatibilní s tempomatem (nutná kontrola kompatibility a činnosti mikrospínače)
- provedení s výklopnou páčkou (Folding Lever)
Výrobce BREMBO je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl. Řadí se mezi světovou špičku v oblasti brzdových systémů a jejich komponentů. Za více jak 50 let historie značky byla cesta růstu společnosti Brembo poseta velkými technologickými, sportovními a obchodními úspěchy, které z této společnosti udělaly špičkového lídra v Itálii i na celém světě - jméno značky Brembo je synonymem pro „brzdy“ po celém světě. Mezi počáteční úspěchy patří výroba prvního kompletního brzdového systému, instalovaného standardně na motocykly v roce 1972; dodávky do Formule 1 pro Ferrari v roce 1975 nebo první hliníkový třmen a první karbonové kotouče v 80. letech minulého století. Značka Brembo byla vždy průkopníkem v používání inovativních materiálů k neustálému zlepšování výkonu a odolnosti svých produktů.
Produkty Brembo jsou dodávány do prvovýroby mnoha značek motocyklů (jako například KTM, Husqvarna, Beta, Gas-Gas, Sherco, Moto Guzzi, Aprilia, Cagiva, BMW,
ale i do prvovýroby automobilů (portfolio zahrnuje prestižní automobilové značky jako Aston Martin, Audi, Bentley, Bugatti, Daimler, Fiat-Chrysler, Ferrari, Ford, General Motors, Lamborghini a Porsche a další...).
Radiální hydraulické pumpy RCS italského výrobce BREMBO
- sortiment zahrnuje radiální brzdové válce pro závodní použití i pro silniční provoz
- radiální pumpy vynikají svojí účinností a přesností dávkování brzdného účinku
- vnitřní komponenty a čerpací prvek z MotoGP
- kované tělo brzdové pumpy obráběné na CNC s povrchovou úpravou tvrzený elox
- kloubová brzdová páčka s možností nastavení vzdálenosti
- široký sortiment zahrnující různé průměry vnitřního pístku pro výběr nejvhodnější varianty pro každý brzdový systém
- kvalita hydraulických pump BREMBO je výsledkem dlouholetých zkušeností v oblasti hydraulických komponentů a v oblasti kinematiky a ergonomie, kdy bylo dosaženo podstatného snížení tření a zvýšení životnosti všech použitých komponentů
- jedná se originální díl přímo od výrobce Brembo, který je plnohodnotnou náhradou za originální díl použitý v prvovýrobě (OEM Replacement), protože shodný díl je osazován v prvovýrobě výrobce motocyklu
- použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji a výrobě motocyklu
- jedná se o originální výrobek BREMBO, čímž je zaručena dokonalá kvalita všech materiálů a přesné rozměry dle OEM specifikace
- dokonalá kvalita a zpracování - kvalitní italská výroba - 100% Made in Italy
Parametry:
- průměr pístku: 17mm
- středová vzdálenost: variabilní 18-20mm
- vhodné pro brzdovou kapalinu
- použití pro aplikace se dvěma brzdovými kotouči
- kompatibilní se systémem ABS
- není kompatibilní s tempomatem (nutná kontrola kompatibility a činnosti mikrospínače)
- provedení s výklopnou páčkou (Folding Lever)
Výrobce BREMBO je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl. Řadí se mezi světovou špičku v oblasti brzdových systémů a jejich komponentů. Za více jak 50 let historie značky byla cesta růstu společnosti Brembo poseta velkými technologickými, sportovními a obchodními úspěchy, které z této společnosti udělaly špičkového lídra v Itálii i na celém světě - jméno značky Brembo je synonymem pro „brzdy“ po celém světě. Mezi počáteční úspěchy patří výroba prvního kompletního brzdového systému, instalovaného standardně na motocykly v roce 1972; dodávky do Formule 1 pro Ferrari v roce 1975 nebo první hliníkový třmen a první karbonové kotouče v 80. letech minulého století. Značka Brembo byla vždy průkopníkem v používání inovativních materiálů k neustálému zlepšování výkonu a odolnosti svých produktů.
Produkty Brembo jsou dodávány do prvovýroby mnoha značek motocyklů (jako například KTM, Husqvarna, Beta, Gas-Gas, Sherco, Moto Guzzi, Aprilia, Cagiva, BMW,
ale i do prvovýroby automobilů (portfolio zahrnuje prestižní automobilové značky jako Aston Martin, Audi, Bentley, Bugatti, Daimler, Fiat-Chrysler, Ferrari, Ford, General Motors, Lamborghini a Porsche a další...).
Radiální hydraulické pumpy RCS italského výrobce BREMBO
- sortiment zahrnuje radiální brzdové válce pro závodní použití i pro silniční provoz
- radiální pumpy vynikají svojí účinností a přesností dávkování brzdného účinku
- vnitřní komponenty a čerpací prvek z MotoGP
- kované tělo brzdové pumpy obráběné na CNC s povrchovou úpravou tvrzený elox
- kloubová brzdová páčka s možností nastavení vzdálenosti
- široký sortiment zahrnující různé průměry vnitřního pístku pro výběr nejvhodnější varianty pro každý brzdový systém
- kvalita hydraulických pump BREMBO je výsledkem dlouholetých zkušeností v oblasti hydraulických komponentů a v oblasti kinematiky a ergonomie, kdy bylo dosaženo podstatného snížení tření a zvýšení životnosti všech použitých komponentů
- jedná se originální díl přímo od výrobce Brembo, který je plnohodnotnou náhradou za originální díl použitý v prvovýrobě (OEM Replacement), protože shodný díl je osazován v prvovýrobě výrobce motocyklu
- použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji a výrobě motocyklu
- jedná se o originální výrobek BREMBO, čímž je zaručena dokonalá kvalita všech materiálů a přesné rozměry dle OEM specifikace
- dokonalá kvalita a zpracování - kvalitní italská výroba - 100% Made in Italy
Parametry:
- průměr pístku: 19mm
- středová vzdálenost: variabilní 18-20mm
- vhodné pro brzdovou kapalinu
- použití pro aplikace se dvěma brzdovými kotouči
- kompatibilní se systémem ABS
- není kompatibilní s tempomatem (nutná kontrola kompatibility a činnosti mikrospínače)
- provedení s výklopnou páčkou (Folding Lever)
Výrobce BREMBO je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl. Řadí se mezi světovou špičku v oblasti brzdových systémů a jejich komponentů. Za více jak 50 let historie značky byla cesta růstu společnosti Brembo poseta velkými technologickými, sportovními a obchodními úspěchy, které z této společnosti udělaly špičkového lídra v Itálii i na celém světě - jméno značky Brembo je synonymem pro „brzdy“ po celém světě. Mezi počáteční úspěchy patří výroba prvního kompletního brzdového systému, instalovaného standardně na motocykly v roce 1972; dodávky do Formule 1 pro Ferrari v roce 1975 nebo první hliníkový třmen a první karbonové kotouče v 80. letech minulého století. Značka Brembo byla vždy průkopníkem v používání inovativních materiálů k neustálému zlepšování výkonu a odolnosti svých produktů.
Produkty Brembo jsou dodávány do prvovýroby mnoha značek motocyklů (jako například KTM, Husqvarna, Beta, Gas-Gas, Sherco, Moto Guzzi, Aprilia, Cagiva, BMW,
ale i do prvovýroby automobilů (portfolio zahrnuje prestižní automobilové značky jako Aston Martin, Audi, Bentley, Bugatti, Daimler, Fiat-Chrysler, Ferrari, Ford, General Motors, Lamborghini a Porsche a další...).
Radiální spojková pumpa RCS italského výrobce BREMBO
- sortiment zahrnuje radiální spojkové válce pro závodní použití i pro silniční provoz
- radiální pumpy vynikají svojí účinností a přesností dávkování účinku
- kované tělo brzdové pumpy obráběné na CNC s povrchovou úpravou tvrzený elox
- kloubová brzdová páčka s možností nastavení vzdálenosti
- široký sortiment zahrnující různé průměry vnitřního pístku pro výběr nejvhodnější varianty pro každý systém
- kvalita hydraulických pump BREMBO je výsledkem dlouholetých zkušeností v oblasti hydraulických komponentů a v oblasti kinematiky a ergonomie, kdy bylo dosaženo podstatného snížení tření a zvýšení životnosti všech použitých komponentů
- jedná se originální díl přímo od výrobce Brembo, který je plnohodnotnou náhradou za originální díl použitý v prvovýrobě (OEM Replacement), protože shodný díl je osazován v prvovýrobě výrobce motocyklu
- použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji a výrobě motocyklu
- jedná se o originální výrobek BREMBO, čímž je zaručena dokonalá kvalita všech materiálů a přesné rozměry dle OEM specifikace
- dokonalá kvalita a zpracování - kvalitní italská výroba - 100% Made in Italy
Parametry:
- průměr pístku: 15mm
- středová vzdálenost: variabilní 18-20mm
- vhodné pro brzdovou kapalinu
- provedení s výklopnou páčkou (Folding Lever)
Výrobce BREMBO je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl. Řadí se mezi světovou špičku v oblasti brzdových systémů a jejich komponentů. Za více jak 50 let historie značky byla cesta růstu společnosti Brembo poseta velkými technologickými, sportovními a obchodními úspěchy, které z této společnosti udělaly špičkového lídra v Itálii i na celém světě - jméno značky Brembo je synonymem pro „brzdy“ po celém světě. Mezi počáteční úspěchy patří výroba prvního kompletního brzdového systému, instalovaného standardně na motocykly v roce 1972; dodávky do Formule 1 pro Ferrari v roce 1975 nebo první hliníkový třmen a první karbonové kotouče v 80. letech minulého století. Značka Brembo byla vždy průkopníkem v používání inovativních materiálů k neustálému zlepšování výkonu a odolnosti svých produktů.
Produkty Brembo jsou dodávány do prvovýroby mnoha značek motocyklů (jako například KTM, Husqvarna, Beta, Gas-Gas, Sherco, Moto Guzzi, Aprilia, Cagiva, BMW,
ale i do prvovýroby automobilů (portfolio zahrnuje prestižní automobilové značky jako Aston Martin, Audi, Bentley, Bugatti, Daimler, Fiat-Chrysler, Ferrari, Ford, General Motors, Lamborghini a Porsche a další...).
Radiální spojková pumpa RCS italského výrobce BREMBO
- sortiment zahrnuje radiální spojkové válce pro závodní použití i pro silniční provoz
- radiální pumpy vynikají svojí účinností a přesností dávkování účinku
- kované tělo brzdové pumpy obráběné na CNC s povrchovou úpravou tvrzený elox
- kloubová brzdová páčka s možností nastavení vzdálenosti
- široký sortiment zahrnující různé průměry vnitřního pístku pro výběr nejvhodnější varianty pro každý systém
- kvalita hydraulických pump BREMBO je výsledkem dlouholetých zkušeností v oblasti hydraulických komponentů a v oblasti kinematiky a ergonomie, kdy bylo dosaženo podstatného snížení tření a zvýšení životnosti všech použitých komponentů
- jedná se originální díl přímo od výrobce Brembo, který je plnohodnotnou náhradou za originální díl použitý v prvovýrobě (OEM Replacement), protože shodný díl je osazován v prvovýrobě výrobce motocyklu
- použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji a výrobě motocyklu
- jedná se o originální výrobek BREMBO, čímž je zaručena dokonalá kvalita všech materiálů a přesné rozměry dle OEM specifikace
- dokonalá kvalita a zpracování - kvalitní italská výroba - 100% Made in Italy
Parametry:
- průměr pístku: 17mm
- středová vzdálenost: variabilní 18-20mm
- vhodné pro brzdovou kapalinu
- provedení s výklopnou páčkou (Folding Lever)
Výrobce BREMBO je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl. Řadí se mezi světovou špičku v oblasti brzdových systémů a jejich komponentů. Za více jak 50 let historie značky byla cesta růstu společnosti Brembo poseta velkými technologickými, sportovními a obchodními úspěchy, které z této společnosti udělaly špičkového lídra v Itálii i na celém světě - jméno značky Brembo je synonymem pro „brzdy“ po celém světě. Mezi počáteční úspěchy patří výroba prvního kompletního brzdového systému, instalovaného standardně na motocykly v roce 1972; dodávky do Formule 1 pro Ferrari v roce 1975 nebo první hliníkový třmen a první karbonové kotouče v 80. letech minulého století. Značka Brembo byla vždy průkopníkem v používání inovativních materiálů k neustálému zlepšování výkonu a odolnosti svých produktů.
Produkty Brembo jsou dodávány do prvovýroby mnoha značek motocyklů (jako například KTM, Husqvarna, Beta, Gas-Gas, Sherco, Moto Guzzi, Aprilia, Cagiva, BMW,
ale i do prvovýroby automobilů (portfolio zahrnuje prestižní automobilové značky jako Aston Martin, Audi, Bentley, Bugatti, Daimler, Fiat-Chrysler, Ferrari, Ford, General Motors, Lamborghini a Porsche a další...).
Radiální spojková pumpa RCS italského výrobce BREMBO
- sortiment zahrnuje radiální spojkové válce pro závodní použití i pro silniční provoz
- radiální pumpy vynikají svojí účinností a přesností dávkování účinku
- kované tělo brzdové pumpy obráběné na CNC s povrchovou úpravou tvrzený elox
- kloubová brzdová páčka s možností nastavení vzdálenosti
- široký sortiment zahrnující různé průměry vnitřního pístku pro výběr nejvhodnější varianty pro každý systém
- kvalita hydraulických pump BREMBO je výsledkem dlouholetých zkušeností v oblasti hydraulických komponentů a v oblasti kinematiky a ergonomie, kdy bylo dosaženo podstatného snížení tření a zvýšení životnosti všech použitých komponentů
- jedná se originální díl přímo od výrobce Brembo, který je plnohodnotnou náhradou za originální díl použitý v prvovýrobě (OEM Replacement), protože shodný díl je osazován v prvovýrobě výrobce motocyklu
- použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji a výrobě motocyklu
- jedná se o originální výrobek BREMBO, čímž je zaručena dokonalá kvalita všech materiálů a přesné rozměry dle OEM specifikace
- dokonalá kvalita a zpracování - kvalitní italská výroba - 100% Made in Italy
Parametry:
- průměr pístku: 19mm
- středová vzdálenost: variabilní 18-20mm
- vhodné pro brzdovou kapalinu
- provedení s výklopnou páčkou (Folding Lever)
Výrobce BREMBO je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl. Řadí se mezi světovou špičku v oblasti brzdových systémů a jejich komponentů. Za více jak 50 let historie značky byla cesta růstu společnosti Brembo poseta velkými technologickými, sportovními a obchodními úspěchy, které z této společnosti udělaly špičkového lídra v Itálii i na celém světě - jméno značky Brembo je synonymem pro „brzdy“ po celém světě. Mezi počáteční úspěchy patří výroba prvního kompletního brzdového systému, instalovaného standardně na motocykly v roce 1972; dodávky do Formule 1 pro Ferrari v roce 1975 nebo první hliníkový třmen a první karbonové kotouče v 80. letech minulého století. Značka Brembo byla vždy průkopníkem v používání inovativních materiálů k neustálému zlepšování výkonu a odolnosti svých produktů.
Produkty Brembo jsou dodávány do prvovýroby mnoha značek motocyklů (jako například KTM, Husqvarna, Beta, Gas-Gas, Sherco, Moto Guzzi, Aprilia, Cagiva, BMW,
ale i do prvovýroby automobilů (portfolio zahrnuje prestižní automobilové značky jako Aston Martin, Audi, Bentley, Bugatti, Daimler, Fiat-Chrysler, Ferrari, Ford, General Motors, Lamborghini a Porsche a další...).
Radiální brzdová pumpa Magura HC3 - v černém provedení.
- tělo hlavního válce je vyrobeno z vysoce kvalitní hliníkové slitiny, aby byla zajištěna lehká konstrukce kombinovaná s maximální tuhostí
- 90° plně radiální design, takže tlačný pístek a pumpa jsou v pravém úhlu k řídítkům, což má za následek snížení tření a přímější pocit při brzdění s lepší kontrolou
- Magura „HCT“ je schválena pro používání se všemi systémy ABS bez ztráty výkonu v důsledku kompenzace tlaku (ABS-Kickback)
- ovládací páčka má chytrý 3-cestný nastavitelný opěrný bod (všechny 3 polohy nabízejí 90° plnou radiální aktivaci)
- jednoduché a rychlé nastavení páčky pro měkčí nebo tvrdší tlakový bod
- výklopný systém páčky snižuje sílu vyvíjenou na tělo hlavního válce v případě pádu
- těsnění pístku bylo speciálně navrženo tak, aby se zabránilo vnikání vzduchu skrz sekundární těsnění, a to díky pokročilé konstrukci těsnění, které snižuje nebo odstraní tento problém běžný u závodních motocyklů při vyšších otáčkách
- pumpa HC3 jsou dodávány s externí nádržkou s kouřovým sklem a montážní konzolou, která je navrženou tak, aby zabírala minimální prostor
- upevňovací šrouby páčky a svorky jsou vyrobeny z vysoce kvalitního titanu
Brzdové radiální pumpy MAGURA HC³ jsou dodávány kompletní "ready-to-mount"
- Banjo-šroubem s těsnícími kroužky
- s přídavnou nádržkou (reservoir)
- se standardní klemou (bez držáku zrcátka)
- se spínačem brzdových světel nebo bezpečnostním spínačem startu
Dostupné rozměry brzdových radiálních pump Magura HC3:
- průměr pístu 18mm pro brzdovou kapalinu DOT (plně schváleno ABE=německé schválení TÜV)
- průměr pístu 15mm pro brzdovou kapalinu DOT (plně schváleno ABE=německé schválení TÜV)
- průměr pístu 12mm pro brzdovou kapalinu DOT s krátká páčkou, bez spínače a bez ABE (závodní verze)
Radiální brzdová pumpa Magura HC3 - v černém provedení.
- tělo hlavního válce je vyrobeno z vysoce kvalitní hliníkové slitiny, aby byla zajištěna lehká konstrukce kombinovaná s maximální tuhostí
- 90° plně radiální design, takže tlačný pístek a pumpa jsou v pravém úhlu k řídítkům, což má za následek snížení tření a přímější pocit při brzdění s lepší kontrolou
- Magura „HCT“ je schválena pro používání se všemi systémy ABS bez ztráty výkonu v důsledku kompenzace tlaku (ABS-Kickback)
- ovládací páčka má chytrý 3-cestný nastavitelný opěrný bod (všechny 3 polohy nabízejí 90° plnou radiální aktivaci)
- jednoduché a rychlé nastavení páčky pro měkčí nebo tvrdší tlakový bod
- výklopný systém páčky snižuje sílu vyvíjenou na tělo hlavního válce v případě pádu
- těsnění pístku bylo speciálně navrženo tak, aby se zabránilo vnikání vzduchu skrz sekundární těsnění, a to díky pokročilé konstrukci těsnění, které snižuje nebo odstraní tento problém běžný u závodních motocyklů při vyšších otáčkách
- pumpa HC3 jsou dodávány s externí nádržkou s kouřovým sklem a montážní konzolou, která je navrženou tak, aby zabírala minimální prostor
- upevňovací šrouby páčky a svorky jsou vyrobeny z vysoce kvalitního titanu
Brzdové radiální pumpy MAGURA HC³ jsou dodávány kompletní "ready-to-mount"
- Banjo-šroubem s těsnícími kroužky
- s přídavnou nádržkou (reservoir)
- se standardní klemou (bez držáku zrcátka)
- se spínačem brzdových světel nebo bezpečnostním spínačem startu
Dostupné rozměry brzdových radiálních pump Magura HC3:
- průměr pístu 18mm pro brzdovou kapalinu DOT (plně schváleno ABE=německé schválení TÜV)
- průměr pístu 15mm pro brzdovou kapalinu DOT (plně schváleno ABE=německé schválení TÜV)
- průměr pístu 12mm pro brzdovou kapalinu DOT s krátká páčkou, bez spínače a bez ABE (závodní verze)
Radiální brzdová pumpa Magura HC3 - v černém provedení.
- tělo hlavního válce je vyrobeno z vysoce kvalitní hliníkové slitiny, aby byla zajištěna lehká konstrukce kombinovaná s maximální tuhostí
- 90° plně radiální design, takže tlačný pístek a pumpa jsou v pravém úhlu k řídítkům, což má za následek snížení tření a přímější pocit při brzdění s lepší kontrolou
- Magura „HCT“ je schválena pro používání se všemi systémy ABS bez ztráty výkonu v důsledku kompenzace tlaku (ABS-Kickback)
- ovládací páčka má chytrý 3-cestný nastavitelný opěrný bod (všechny 3 polohy nabízejí 90° plnou radiální aktivaci)
- jednoduché a rychlé nastavení páčky pro měkčí nebo tvrdší tlakový bod
- výklopný systém páčky snižuje sílu vyvíjenou na tělo hlavního válce v případě pádu
- těsnění pístku bylo speciálně navrženo tak, aby se zabránilo vnikání vzduchu skrz sekundární těsnění, a to díky pokročilé konstrukci těsnění, které snižuje nebo odstraní tento problém běžný u závodních motocyklů při vyšších otáčkách
- pumpa HC3 jsou dodávány s externí nádržkou s kouřovým sklem a montážní konzolou, která je navrženou tak, aby zabírala minimální prostor
- upevňovací šrouby páčky a svorky jsou vyrobeny z vysoce kvalitního titanu
Brzdové radiální pumpy MAGURA HC³ jsou dodávány kompletní "ready-to-mount"
- Banjo-šroubem s těsnícími kroužky
- s přídavnou nádržkou (reservoir)
- se standardní klemou (bez držáku zrcátka)
- se spínačem brzdových světel nebo bezpečnostním spínačem startu
Dostupné rozměry brzdových radiálních pump Magura HC3:
- průměr pístu 18mm pro brzdovou kapalinu DOT (plně schváleno ABE=německé schválení TÜV)
- průměr pístu 15mm pro brzdovou kapalinu DOT (plně schváleno ABE=německé schválení TÜV)
- průměr pístu 12mm pro brzdovou kapalinu DOT s krátká páčkou, bez spínače a bez ABE (závodní verze)
Radiální spojková pumpa Magura HC3 - v černém provedení.
- tělo hlavního válce je vyrobeno z vysoce kvalitní hliníkové slitiny, aby byla zajištěna lehká konstrukce kombinovaná s maximální tuhostí
- 90° plně radiální design, takže tlačný pístek a pumpa jsou v pravém úhlu k řídítkům, což má za následek snížení tření a přímější pocit při brzdění s lepší kontrolou
- Magura „HCT“ je schválena pro používání se všemi systémy ABS bez ztráty výkonu v důsledku kompenzace tlaku (ABS-Kickback)
- ovládací páčka má chytrý 3-cestný nastavitelný opěrný bod (všechny 3 polohy nabízejí 90° plnou radiální aktivaci)
- jednoduché a rychlé nastavení páčky pro měkčí nebo tvrdší tlakový bod
- výklopný systém páčky snižuje sílu vyvíjenou na tělo hlavního válce v případě pádu
- těsnění pístku bylo speciálně navrženo tak, aby se zabránilo vnikání vzduchu skrz sekundární těsnění, a to díky pokročilé konstrukci těsnění, které snižuje nebo odstraní tento problém běžný u závodních motocyklů při vyšších otáčkách
- pumpa HC3 jsou dodávány s externí nádržkou s kouřovým sklem a montážní konzolou, která je navrženou tak, aby zabírala minimální prostor
- upevňovací šrouby páčky a svorky jsou vyrobeny z vysoce kvalitního titanu
Spojkové radiální pumpy MAGURA HC3 jsou dodávány kompletní "ready-to-mount"
- Banjo-šroubem s těsnícími kroužky
- s přídavnou nádržkou (reservoir)
- se standardní klemou (bez držáku zrcátka)
- se spínačem
Dostupné rozměry spojkových radiálních pump Magura HC3:
- průměr pístu 15mm pro brzdovou kapalinu DOT
- průměr pístu 12mm pro minerální hydraulickou spojkovou kapalinu
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |